17 Şubat 2012 Cuma

Memleket Havası: Mersin İdmanyurdu-1-3-Galatasaray

Deparlı goller akşamı. Birkaç gündür can sıkıntılı saatler geçirdiğim için daha az can sıkıntılı saatler geçirmek için bol bol uyuyorum. Yine uykuya yenik düştüm ve maçın ilk yarısını kaçırdım. Ama ilk yarı bitmek üzereyken uyandım ve ikinci yarıya yetiştim.
  • Necati ne güzel transfer oldu be. Çok güzel işliyor. Rıdvan Dilmen olabilecek en iyi iki yerli transfer Necati ve Nobre olur diyordu. Nobre'yi bugün gördük. Ben bu sezon daha önce Nobre'yi stadyumda da izlemiştim. İyi ki o transfer Nobre değil Necati olmuş. Necati'ye helal olsun. Bir de Nobre hâlâ sahtekâr.
  • Eboue tam dönememiş mi kupadan, ne olmuş ona öyle?
  • Sercan Yıldırım futbolcu değil lan.
  • Hakan Balta kadrajda hep birkaç saniye geç görünüyor. Ya kademeye girmeyi bilmiyor ya da girince geç kalıyor.
  • Aydın bence altı yıldır beklenen patlamayı; oyuna girer girmez attığı, ikinci golümüzü getiren deparıyla yaptı.

Uykulu gözlerle ikinci yarısı izlenen maçın yorumu da bu kadarcık işte. Şampiyonluk şarkısı düşmesin dillerden.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Winger Back Blog! - Geyik Yapabilen Antiholiganist Futbol Blogu. - 2009 - 2013. | Bütün Haklarını Sami Yen'e Gömdüm.