1 Kasım 2009 Pazar

Galatasaray-2-0-Sivasspor.


Sabri, o çalımı attın ya, efsanesin bebeyim..
Maç yazısı maç bittikten sonra.

Evet, ''hasta olduğum için bu maçı da izleyemedim.'' olacaktı ki, Lig Tv'nin maçı şifresiz verdiğini öğrendim. Ama, devre arasında öğrendim. Lanet olsun.

  • Başta ilk onbire baktığımızda defansif özellikli üç orta saha oyuncusu görüyoruz, Mehmet, Mustafa ve Barış. Bunun sahaya nasıl yansıyacağı merak uyandırdı bende. İkinci yarı baktım ki Barış biraz daha ileri dönük oynuyor.
  • Sarbi iki kişinin arasından bir çalım atmış ki, nefisli.
  • İki değişiklik sonunda benim ''Santrfor?'' yazımda dediğim gibi oldu. Nonda-Uğur değişikliği sonunda Sabri ileri üçlünün sağına geçti, Arda sola, Kewell ortaya geçti. Ardından Arda-Serdar değişikliği geldi. Solda Serdar ortada Kewell olmuş oldu.
  • Hakan ve Servet standart performanslarının çok altında.
  • Sıkıcı bir maçtı, orta sahayı rahatça aştık, son vuruşlarda etkisizdik. Arda iki pozisyonda delirtti beni.

Arda hala kötü yolda. Umarım düzelir.


Sevgiler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Winger Back Blog! - Geyik Yapabilen Antiholiganist Futbol Blogu. - 2009 - 2013. | Bütün Haklarını Sami Yen'e Gömdüm.