9 Eylül 2009 Çarşamba

Derbiye Üç Var.

Sezonun ilk derbisi geliyor. Beşiktaş seneye kötü başladı ama geçen sezon yaptığı dubleden gelen bir kendine güven hakim, hem takıma hem taraftara.
Forumları gezmedim, gezmeyeceğim de. Biliyorum Galatasaray favori gösteriliyor. Koyu Beşiktaşlı arkadaşım, ''İddaa oynamadım, biliyorum, Galatasaray alacak.'' dedi.
Ben de üç-beş bir şey biliyorsam favoriler derbiye 1-0 mağlup başlar.
Ama korkutmuyor bunlar beni, kadroya, ruha, motivasyona, teknik ekibe, tribüne güveniyorum.
Her şey güzel olacak.
Hem biz, Sami Yen'de Beşiktaş'ı yeniyor diye sevmedik ki ulan!..

1 yorum :

  1. Beişktaş'ın bu sezonki oyunu bana Ankaraspor maçındaki kitlenişimizi hatırlatıyor. Gol atamayan ama yemeyen de bir Beşiktaş var. Orta alanda kapanıp da Arda'yı Keita'yı ön alanda kesmeye kalkarlarsa Ankaraspor gibi tersimize gelebilirler. Gene de inanıyorum ben. Arda Bosna'da iyi değildi, çok oyalandı topla ama Elano, Keita ve hele ki Baros harika bi haftaiçi geçirdiler. Baros yorgun gelebilir ama Keita iki gündür burda ve dinleniyor. Elano da Şili maçında sonradan girdi oyuna, aşırı bir yorgunluğu olduğunu sanmıyorum. Ama özellikle defans için aynı şeyi söylemek zor. Zan zaten yok, Emre iyice yavaşladı, Servet'inse canına okundu milli maçlarda. Mustafa Sarp'a ve Mehmet Topal'a çok işi düşecek gibi, mutlaka Ernst'i iyi karşılamalılar, oyunu zaman zaman çok zengin hale getiriyor ortaalandan. Hakan da ekstra dikaktli olmalı Tello için. Sezon başından beri gerçek gücümüzün ölçüleceği ilk maç belki de. Asıl oyunumuzu oynarsak başarırız.

    YanıtlaSil

 
Winger Back Blog! - Geyik Yapabilen Antiholiganist Futbol Blogu. - 2009 - 2013. | Bütün Haklarını Sami Yen'e Gömdüm.