12 Eylül 2009 Cumartesi

Galatasaray-3-0-Beşiktaş.


Ne diyebilirim ki ben bu Galatasaray'a elbette çok iyiydi, elbette çok daha iyi olabilirdi.
  • Sahada harika bir Sabri Sarıoğlu vardı. Hayatının maçını çıkardı, gerçi Sabri artık standardının üstüne çıkıyor çokça, her maça hayatının maçı dememek lazım.
  • Arda'nın ortası ve Mustafa'nın kafası çok iyiydi, ha keza Elano-Kewell-Baros imzalı üçüncü gol de öyle.
  • Galatasaray'ın kurduğu takım rüya gibi, Brezilya milli takımında 11 oynayan, iyi oynayan, asist yapan futbolcu kulübede. Çok ilginç gerçekten, müthiş.

  • Rüştü çok hatalar yaptı, Rüştü klasında ve tecrübesinde bir kaleciye yakışmadı. Benim Fenerbahçe formasıyla izlediğim tek adamdı Rüştü, Beşiktaş forması yakışmadı. Onun dışında hiçbir Fenerbahçeliye; hiçbir forma, hiçbir renk yakışmaz bence. İnsan sıfatı bile yakışmaz.
  • Mustafa Sarp ve Mehmet Topal'ı beğenmedim, ikinci yarıda oyuna giren Barış iyiydi.
  • Keita inanılmaz bir futbolu bence, öyle fiziğe öyle teknik, $ahane.
  • Maça dair hoşuma gitmeyen tek şey Hakan'ın sakatlanması oldu, son zamanların en formda futbolcusu Hakan zira. Fakat böylelikle yeni transfer Caner'i izlemiş olduk. Tribün eski fenerli Caner'i benimseyebilecek mi bakalım, eskiden Fenerbahçe taraftarı olduğunu söylemiş Caner.
  • Baros'a çok bok attım ama Selamon'un dediği çıktı ve milli takımda harikalar yaratan Milan'ın kendine güveni geldi, topa vurmaya başladı, vurduğunu atmaya başladı. Ne de güzel oldu.

    This11 düzeltmiş, görselleri alabiliyorum artık. Sevgiler, sarı-kırmızıyla kalmanız dileğiyle..

      2 yorum :

      1. Götüm gibi oynadık daa, ileri uçta Kewell, Elano, Baros, Keita gibi 4 adamın olunca götüm gibi oynasan da kazanıyorsun.

        Baros da tam kementi yiyodu, attı golü, Barış girdi. Du bakalım, daha tam istediğim seviyede değil Baros. Gerçi 1 haftada 6 gol attı lan adam, seviyeme sokarlar benim. Yaparlar bunu.

        YanıtlaSil
      2. Baros geçen sene attığı golün dörtte birini dört günde attı dikkat edersen. Çıldırdı adam resmen.

        YanıtlaSil

       
      Winger Back Blog! - Geyik Yapabilen Antiholiganist Futbol Blogu. - 2009 - 2013. | Bütün Haklarını Sami Yen'e Gömdüm.