21 Eylül 2009 Pazartesi

Tanık Olunası: Kasımpaşa-1-3-Galatasaray.


Panathinaikos maçından sonra yazamadım, buna rahatsızlığım ve bloggera erişememek nedendi. Aceto da öyle demiş, ben de öyle düşünüyorum, birileri bir şeylerin okunmasını istemiyor. Çok açık.
Çok ilginç bir maçtı. Yılmaz Vural'ı tebrik etmek lazım. Galatasaray'ı iyi çözmüş, iyi kilitlemiş.
Fakat bunu gören Rijkaard, ikinci yarı oyunu kanatlara açtı ve oyuna Keita'yı alarak bu kilidi çözdü.
Yılmaz Hoca da bunu gördü ve Sancak'ı Keita'ya verdi ve her zaman pozitif enerji yayan Keita'nın sinirlerini gerdi. Sinirlendirdi. Aynı Kasımpaşalılar sinirlenmeye müsait Emre'nin üstüne de oynadı.
Galatasaray'ın bir golünü Kasımpaşalı futbolcu elle kesti.
Ofsayt olmadığını düşündüğüm bir golümüz verilmedi.
Gole giden Harry Kewell'ın düşürüldüğü pozisyonda Kasımpaşalı oyuncuya kırmızı kart çıkmadı.
Kaleci Tolga Kasımpaşalı defans oyuncusunun pasını elle kontrol ettiğinde endirek vuruşumuz verilmedi.
Ama bunlar Galatasaray'a yetmedi. Galatasaray'ı yenmek öyle kolay değil.
İkinci yarıda oyuna giren Keita ve Shabani Nonda oyunun kaderini değiştirdi ve Galatasaray 1-0'dan 1-3'e çevirdi. Nonda hat-trick yaptı.
* * *
- Caner arkada çok az top geçirdi ama bir pası da doğru yere gitmedi. Winger back oynayacaksa pas yapmayı öğrensin, full back oynayacaksa, Uğur daha iyi oynuyor.
- Mustafa ve Mehmet'in skora etki edecek bir hatası olmadı ama top geçirdiler ve pas hataları yaptılar. Dinlenme zamanları gelmiş diye düşünüyorum, Ayhan ve Barış otayı gayet iyi doldurur.
- Keita'yı ilk defa sinirli gördüm. Ben de sinirlendim. Ama iyiydi. Gayet iyiydi. İlk golü çok iyi hazırladı. Sağ çizgiden içeri katetti, yaklaştı, verkaca girdi, asistini yaptı. Nonda da zekasını kullandı ve golünü attı. Africa Power.
- Nonda çok güzel işler yaptı.
- Elano aslında bugüne kadar gösterdiği performansın üzerine çıktı ama Yılmaz Hoca'nın taktiği onu silmeye yönelikti.
- Kewell tutuktu. Birkaç maçtır da tututktu. Ama tutuk hali bile iyi. Hata yapsa da bir şey diyemiyorum be, in Harry I trust.
- Azar Karadaş'ı bitiremedik bir. Golünü atacaktı adam. Emre'yle çok diyalog halindeydi, Emre sonunda kıracaktı bileğini, iyi ki kavga çıkmadı.
- Önemli bir maçtı, antrenörlük için, futbolculuk için, hakemlik için ders niteliğindeydi. Taraftarın sinirini yıpratan bir maçtı. Ama tanık olunası bir maçtı.

Sarı-Kırmızıyla kalın.

1 yorum :

  1. Yılmaz Vural'ın tek işi de bizi kilitlemek arkadaş. Anlamadı gitti her seferinde ters tepiyoruz çünkü biz GALATASARAYız.

    YanıtlaSil

 
Winger Back Blog! - Geyik Yapabilen Antiholiganist Futbol Blogu. - 2009 - 2013. | Bütün Haklarını Sami Yen'e Gömdüm.