31 Ağustos 2009 Pazartesi

Ankaraspor-0-2-Galatasaray.

Öncelikle, müsadenizle this11.com sitesine siktirlerimi iletmek istiyorum. Artık hesabım mı hacklenmiş, ne olmulşsa hesabımda milyon tane takım görünüyor, bu milyon takımın da yarısı fenevbahçe-beşiktaş. O yüzden sahadaki dizilişi resim olarak veremiyorum.
Bugün kalede Leo Franco, savunmada Hakan-Servet-Emre-Sabri, önlerinde Mustafa Sarp ve Mehmet Topal, ilerde Arda, Elano, Keita ve Baros'la oynadık.
İkinci yarıda Elano yerine Kewell, Keita yerine Aydın, Baros yerine Nonda girdi.
Gollerde de sonradan giren oyuncular vardı. Arda'nın ortasına Kewell yükseldi, golünü attı, Nonda kaleciyle karşı karşıya pozisyonda topu ağlarla buluşturdu.
65. 70. dakikalara kadar beni çıldırtan ikili Mehmet Topal ve Baros oldu.
Mehmet çok top geçirdi, aslında genel olarak orta saha çok top geçirdi. Ama belli bir standardı var tabi, herhangi bir ön liberodan daha iyi. Çok daha iyi olabilir o ayrı mevzu.
Baros ise bildiğimiz Baros'tu. Baros'un bu halleri bana 2006 yılındaki Hakan Şükür'ü anımsatıyor.
''Baros forvetse kalecinin karşısında topa vursun, gol atsın.'' demiştim. İkinci yarının ortasında yerine giren forvet Nonda bunu yaptı. Forvetsen forvetliğini bileceksin arkadaş.
-Yayından önce gelen edit: Rıdvan-Güntekin ikilisi Nonda'yı maçın fark yaratan futbolcusu seçti.-
Elano henüz hazır değil. Eime kadar da hazır olacağını düşünmüyorum. Ama über yetenekli bir futbolcu olduğu için skora doğrudan etki edebilme potansiyeli var, değerlendirilsin.
Leo Franco çok kritik kurtarışlar yaptı. Hakikaten kaleye gereken kan Leo imiş.
Elano için söylediklerim Aydın için de geçerli. Büyük bir kondüsyon eksikliği var. Gücü yerine gelse süper olacak.. Ama Keita'yı kesemez. Bu kondüsyonla kesmesin de zaten.
Bu dediklerimden sonra Baros'u sevmediğim anlaşılabilir. Öyle değil. Hatta sempatik bile bulurum, ama şu anki görüntüde Nonda için iyi bir yedek olabilir anca, ilerisi yok.
Hakan Balta'yı ilk defa böyle gördüm. Çok kontrolsüz çıktı ileri, defansın solunda açık verdi. Caner'e mi içerlemiş nedir.. :)
Galatasaray önceden 70. dakikaya kadar ha oldu ha olacak dedirtirdi.. Sonra da puan kaybıyla boynu bükük, ''mıdığı gırık'' ayrılırdık maçtan.. Bugün 70'e kadar sinirim bozuldu.. Ama sonra Kewell ve Nonda girdi ve dünyanın en mutlu insanı oldum. İşte büyük takımın farkı.
Bu arada bütün maç fotolarını Chao Grey'den çalıyorum lan..
Galatasaray'ın galibiyetinin getirdiği derin mutluluk ve this11'in getirdiği derin sinirle, içimde fırtınalar koparken hepinize iyi akşamlar diyorum. Her şey Galatasaray için.



Zaten aşklar hep yalan dolan,
Sonu hep acı hüsran..
Bize her sevdadan geriye kalan,
Sadece G A L A T A S A R A Y . .

3 yorum :

  1. Sana çalıştı bugün Nonda =) O değil de bakalım, Baros milli takımda sahaya çıkıp harikalar yaratmazsa, muhtemelen kesiği yer Beşiktaş maçında.

    YanıtlaSil
  2. Nonda geçen sene bildiğin bitikti.. Hasan-Ümit-Nonda üçlüsüne ifrit olmaya başlamıştım. Pelte gibilerdi. Nonda'nın toparlanmasında etken Rijkaard ve tayfası oldu, çok da güzel oldu :)
    Baros çok büyük topçu, ona lafım yok. Fakat düşüşün süresi uzadıkça çıkışı daha da zor olur.. Çıkışa geçesi yok gibi Baros'un.

    YanıtlaSil
  3. Abi sen kahin misin lan, Çek Cumhuriyeti-6-0-Slovakya
    4 gol Milan Baros..
    Valla da kahinsin.

    YanıtlaSil

 
Winger Back Blog! - Geyik Yapabilen Antiholiganist Futbol Blogu. - 2009 - 2013. | Bütün Haklarını Sami Yen'e Gömdüm.