27 Ağustos 2009 Perşembe

Levadia Tallinn-1-1-Galatasaray.



Bugünkü Galatasaray hakkında uzun cümleler kurmak istemiyorum. Galatasaray sahada kötüydü.
Estonya'ya gezmeye gidilmiş, iyi gezilmiş, akşam da gitmeden bir halı saha organizasyonu yapılmış gibiydi.
Frank Rijkaard'ın herkesi ters kanatta oynatma merakını anlayabilmiş değilim. Sağbek Sabri sola geçti, sağ açık Aydın sola, sol açık Serdar sağa geçti. Bir ilginçlik hakimdi.
Hakan Balta'nın sakatlandığı günlerde Volkan Yaman takımdan gönderildi. Ve tabi Alparslan da yetersiz kalıyor. Geçen sene de aynı yönetim stoperlerin sakatlandığı hafta Meira'yı göndermişti..
Sahada beni oyunuyla tatmin eden sadece Nonda vardı.
Ne diyeyim, bu yönetimin bu hocaların bir bildiği vardır herhalde..
Sevgiler.

2 yorum :

  1. Eylik de çok çabaladı, es geçmemek lazım.

    YanıtlaSil
  2. Nonda yalandan zenci gibi lan. Zenci dediğin adam yıkar aslanım. Kariyerine saygımdan ben de kredisi boldur ama, henüz daha olmuş değil kendisi, Baros'u kesecek noktada değil.

    YanıtlaSil

 
Winger Back Blog! - Geyik Yapabilen Antiholiganist Futbol Blogu. - 2009 - 2013. | Bütün Haklarını Sami Yen'e Gömdüm.