9 Temmuz 2009 Perşembe

Notlar.


-Selo'dan alınan haberlere göre takımda her şey yolunda gidiyor.
-Yeni bir blog keşfettim, forma damarım tuttu, gözlerim doldu o formalara baktıkça.
-Carrusca ve Necati'nin varlıklarını bir tek ben mi hatırlıyormuşum lan!?
-Michael Owen ManU'ya gitmiş, hayırlı olsun. Ama çok tutunabileceğini zannetmiyorum.
-Lincoln, Dortmund'da bir gurbetçiye, ''Ben Galatasaray'ın futbolcusuyum, özel işlerimi halledip antrenmanlara başlayacağım'' demiş. Biz de camia olarak Lincoln özel işlerini halletse de gelse diye bekliyorduk.
-Keita için ödenen bonservis bedelinde tartışmalar varmış. 18m euro deniyor ama Lyon'un bonservis bedelini yüksek gösterdiği konuşuluyor.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Winger Back Blog! - Geyik Yapabilen Antiholiganist Futbol Blogu. - 2009 - 2013. | Bütün Haklarını Sami Yen'e Gömdüm.