23 Temmuz 2009 Perşembe

Tobol #2

Olması gerektiği gibi, Sami Yen farkıyla.
Serdar'ı çok beğendim. Umarım Aydın gibi kaybolmaz/Uğur gibi sakarlanmaz derken elmacık kemiğine aldığı darbe nedeniyle gözünü açamadığını söylediler. Umarım ciddi ve kalıcı bir şeyi yoktur. Çok kötü tepindi çizgide.
Servet'in ataklara katılan halini de çok beğendim. Shadow Stirker denen bir kavram biliyorduk fakat Servet herhalde Ghost Stiker tadında bir abi..
Sabri&Yaser iyi değildi. Sağ kanadı taşıyamadılar.. Kewell girdikten sonra sağda güzel bir canlanma oldu. Ki zaten Yaser ileri üçlünün sağının değil ortasının futbolcusu. Sağ açık değil santrfor. Fakat bence öyle santrfor olmaz. Yaser'in ayağına yakışmıyor bir kere top. Şaşkın bir tipi var zaten..
Mustafa sahadaki silik, ezik oyununu golle süsledi. Mehmet Topal'dan çok bir şey değil bu adam, tekrar söylüyorum, iyi ama, iyi bir yedek olabilir sadece.
Ayhan beklediğimin çok altındaydı. Fakat kötü olması takıma pek bir şey kaybettirmedi. Yıllarca kazma bildiğimiz Ayhan (sol kanatta oynadığı Hagi'nin hocalığı dönemi hariç) geçen sezon bildiğin iyi futbolcuydu. Daha iyi olacaktır Ayhan. Üçlüden biri mutlaka Ayhan olacaktır.
Arda ve Baros bildiğimiz Arda ve Baros'tu işte. Arda iyiydi gayet. Baros da güzel hareketler yaptı, çok kaçırdı. Ben bu Baros'da büyük bir Hakan Şükür potansiyeli görüyorum. Kaleciyle karşı karşıya poziyonda golü kaçırmaya bu kadar meyilli bir insan daha olamaz zannediyordum.. Olabilirmiş.
Sonuç olaral güzel bir maçtı. Olması gereken oldu. Sami Yen'in son sezonunu güzel bir maçla açtık. Oturduğumuz yerde sıcaktan ölürken biz, sahada herkes 90 dakika top oynadı. 89. dakikada hala Rijkaard ayaktaydı, taktik veriyordu.
Güzel tablo.. En güzeli de maçı izlerken yanımda oturan hatundu.. Ah ah..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Winger Back Blog! - Geyik Yapabilen Antiholiganist Futbol Blogu. - 2009 - 2013. | Bütün Haklarını Sami Yen'e Gömdüm.