10 Temmuz 2009 Cuma

Şimdi Ne Yapıyorlar Acaba?

Aklımda çok futbolcu ismi var, acaba ne yapıyorlar dediğim.. Bunlardan ikisi 2003-2004 sezonunda takıma birlikte gelen Florin Bratu ve Ovidiu Petre.
Şahsen ben Bratu'yu Petre'den daha çok beğenirdim. Koşan ve çalım atan bir forvet oyuncusu idi, yetenekli ve gençti. Ancak o zamanlarki topu Arif ve Hakan'a şişiriyoruz politikası yüzünden sahada boş boş gezip durmuştu aylarca. Petre de yumuşak bileklere sahipti, top ayağına yakışıyordu. Ancak mevkisini hatırlayamadım. Rm ya da cm'ydi.
Üşenmedim sizin için Wikipedia'dan araştırdım.
Bratu, 2004'te Galatasaray'dan ayrılıp Nantes'a gitmiş. 2007'ye kadar kiralık olarak Dinamo Bükreş ve Valenciennes FC'de (böyle bir takımın varlığından haberdar değildim.) oynadıktan sonra 2007 yılında bonservisiyle Dinamo Bükreş'e gitmiş ve 6 Mayıs 2009'a kadar 20 maçta 8 gol atabilmiş. Çok parlamamış yani. Galatasaray'da şans tanınsaydı güzel işler yapabilirdi diye düşünüyorum.
Petre hakkında çok bir bilgiye ulaşamadım. Ama bildiğim kadarıyla o daha sonra ayrıldı -2005 gibi- ve o da Steau'ya gitti.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Winger Back Blog! - Geyik Yapabilen Antiholiganist Futbol Blogu. - 2009 - 2013. | Bütün Haklarını Sami Yen'e Gömdüm.