10 Temmuz 2009 Cuma

Hem 10 Numara, Hem Kaptan.. Üstelik Arda Turan!


Bugün düzenlenen basın toplantısında Arda'nın kaptan olduğu ve 10 numaralı formanın sahibi olduğu duyuruldu.

-kopipest-
Haldun Üstünel, "Galatasaray takımı kaptanı ile birlikteyiz" diyerekbaşladığı sözlerini şöyle sürdürdü: "O da bu onuru taşımanın heyecanı içinde. Bu forma Lincoln’ün forması değil, Metin Oktay’ın formasıdır. Bu formayı onur ve gururla taşıyacağı içinona emanet ettik" dedi.Arda’nın duruşu ve beyefendiliğini ilk günden bu yana gördüklerinidile getiren Üstünel, "Arda’yı herkes iyi tanır. Kendisine olan bu sevgimiz, takım arkadaşları için de geçerli. Kimsenin birtepkisi olmadı. En büyük desteği takım arkadaşları veriyor." dedi.Murat Yalçındağ ise "10 numaralı forma sonuna kadar emin ellerde" diyerek Arda Turan’ı tebrik etti.
Arda Turan ise, "10 numarayı giymek istemiyordum ama başkanımız bana Metin Oktay’ın formasını emanet etmek istediler. Kusura bakmayın 22 yaşındayım heyecanlandım. Bu benim için büyük gurur ve onur. Bu formayı nasıl hak ettiysem, aynen taşımaya da devam edeceğim. Bu kaptanlığa layık olacağım. Bana efsane olmanın yolunu gösterdi camiamız ve yönetimimiz. Bunu sonuna kadar götürmek istiyorum. Efsane oyuncuların içine girmek istiyorum. Buna layık olmaya çalışacağım" dedi.
Arda sözlerine şöyle devam etti:"Ayhan Akman, Emre Aşık, Sabri’ye büyük saygım var. Bu kaptanlığı yaparken desteği onlardan alacağım. Karar alırken onlarla birlikte alacağım. Ben 10 yaşında iken Harry Kewell’a karşı oynayan takımının bir kasanın üzerinde izledim. Kimilerinin arkadaşı, kimilerinin abisi olacağım. Bilinmesini isterim takımda Emre Aşık’ın lafının üzerine laf söylenmeyecektir. Bundan herkes emin olsun. Burada amaç takımın başarısı. Bunlar başarımız için bir araç. Amacımız şampiyonluklara ve kupalara ulaşabilmek. Benim her şeyim Galatasaray. Hayatımın tek anlamı Galatasaray ve ailem. Bugün mutluyum. Heyecanlıyım, çünkü bunlar benim için çok özel anlar." Arda Turan, Ayhan Akman’a da teşekkür etti: "Herkesin bir tarzı vardır. Metin Oktay’ın forması verilecek deyince kabul ettim. Ayhan Akman’a teşekkür ederim. İnanılmaz bir ağabeylik yaptı ve 22 yaşında birine kaptanlığı verdi. Herhalde kendi oğluna verilse bu kadar mutlu olurdu. Bu kaptanlığı nasıl verdilerse bunu taşırken de aynen devam edeceğim."
-kopipest-

Hayırlısı olsun o zaman. ''Ben 10 numarayı istemiyordum.'' sözü bana biraz fazla geldi. Ama Emre Aşık'ın lafının üzerine laf söylenmeyecek toparladı.
Şimdi resmi site'deki kadroda Kasyo numarasız takılıyo aşağılarda.. Aslında hala kadroda görünmesi bile ilginç..
Hatta bir de şöyle yazıyor hakkında, ''Futbola Brezilya'nın Atletico Mineiro kulübünün altyapısında başlayan Lincoln, disiplini ve olağanüstü tekniğiyle kısa sürede A Takım’a yükselmeyi başardı.''
Ben daha fazla bir şey demiyorum, hakkımızda hayırlısı.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Winger Back Blog! - Geyik Yapabilen Antiholiganist Futbol Blogu. - 2009 - 2013. | Bütün Haklarını Sami Yen'e Gömdüm.